Tuesday, May 26, 2009

Rawatan Susulan di Hospital Selayang
















Rawatan susulan tiga kali sebulan banyak membantu mengawal dan memantau tahap kesihatan selepas pembedahan. Di samping mendapatkan perkembangan tentang tahap kesihatan, para doktor juga memberi panduan dan nasihat khususnya tentang cara dan kaedah pengambilan ubat dan cara hidup sihat.

Rawatan susulan juga menjadi pertemuan antara klien dan doktor serta antara klieb dengan klien. Pertemuan menjadi suatu yang menyeronokkan disamping berkongsi masalah dan perasaan, ia juga dapat bertukar-tukar maklumat dan pendapat.

Dari sesi rawatan susulan ini, terjalin hubungan erat antara sesama klien dan juga para doktor dan kakitangan. Sehingga hubungan itu dirasakan seperti satu keluarga besar.

2 comments:

ct said...

salam...
betul tu En.Don bila kiter pegi ke hospital every month...ada hikmahnyer...dlm masa kiter jumpe banyak2 orang yang sakit kiter juga boleh dptkan nasihat, dorongan, tukar pendapat..so kiter juga akan jadi setabah mereka yang mempunyai penyakit kritikal contohnyer..skang ni biler di hospital serdang ada orang mengalami penyakit yg lagi teruk..apa2 pun Syukur pada Yang Maha Esa..Amin

ct said...

Salam...En.Don saya doakan En.don sihat slalu..cepat2 keluar spital..doakan untuk anak saya skali..